čtvrtek 26. června 2014

Luxusní matrace, dokonalý spánek

Luxusní matrace, dokonalý spánek

Při výrobě luxusní matrace klademe důraz na kvalitu materiálu a technologii. Vedle přírodních materiálů využíváme i nejlepší průmyslové materiály, které jsou vhodné k ulehnutí a řádnému zdřímnutí. Sendvičová metoda výroby matrací nám dovoluje vytvarovat matrace tak, aby se rovnala načechraným obláčkům letního odpoledne. Ovšem oblaka jsou příjemná jen na pohled, naše luxusní matrace jsou příjemné ve všech aspektech své existence.


Luxusní matrace, dokonalý spánek

Materiál, který vám dá kvalitní spánek

Matrace se již dávno neplní slámou či peřím. Takový materiál byl sice na první pohled vhodný, ale po týdnu užívání si člověk pomalu začínal přát, aby mohl spát na kamenech. I fakírské hřebíky pomalu vyšly z módy. Doba si žádá, a my s ní, aby byl spánek skutečně osvěžující, aby se z jeho náruče spáč dostal odpočatý a připravený na další den, na další výzvy. Luxusní matrace naší společnosti slibují spánek, který nevynechá jedinou buňku, který obnoví každou částečku síly, kterou jste předešlý den vložili do prožívání.

luxusní matrace

Důraz na zdravý spánek

Hlavním smyslem luxusní matrace je zdravotní přínos spánku. Luxusní matrace nejsou pozlacené, nemají zabudovaný vodotrysk. Jejich luxus tkví v důrazu na zdravý spánek, na přirozenou podpěru těla při odpočinku, aby nemusely svaly i při spánku pracovat a tím si neodpočinout. Po spánku na matraci z naší produkce nebudete rozmrzele zívat celý další den. Probudíte se skutečně odpočatí a plní vitality. Naším snem je, aby vaše sny byly klidné a nevyrušované pády z postele či bolavými zády po probuzení vinou špatně vyrobené matrace.

Na kvalitu spánku má vliv také kvalita polštáře, přikrývky a v neposlední řadě kvalita povlečení.

luxusní povlečení a kvalitní matrace

2 komentáře:

  1. A ještě je také dobré si spolu s tím pořídit kvalitní https://www.jis.cz/textilni-roletky-den-noc/ textilní roletky na pohodový spánek. Já vím moc dobře o čem mluvím, s manželem jsme totiž pořizovali něco teď naší dceři a ta si teď spánek pochvaluje kudy chodí. Jsme rádi že se konečně může do práce vyspat.

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem také hledala matraci, která by mi zajistila kvalitní spánek. Kamarádka si jednu pořídila zde a byla s ní velice spokojená, proto jsem si k ní šla matraci prohlédnout a zkusit, zda by mi vyhovovala na moje bolavá záda. Hned jak jsem si jí vyzkoušela, bylo rozhodnuto a já si objednala zdravotní, na které dosáhnu dokonalého spánku.

    OdpovědětVymazat