neděle 29. května 2016

Bavlněný Mako satén, ideální povlečení na léto

Materiál a způsob výroby velmi ovlivňují kvalitu celkového textilního produktu. Vybírejte kvalitní, odolné a také materiálově sladěné povlečení. Saténové povlečení má mnoho barev, motivů a velikostí, originalitě se meze nekladou, vybírejte podle vlastního uvážení.

Odolný materiál pro náročné uživatele

Pravé saténové povlečení (v provedení mako satén) je hustá tkanina tkána v atlasové vazbě z jemných česaných přízí, vyrobených z jakostních druhů dlouhovláknité egyptské bavlny. Speciální výrobní proces zaručí exkluzivní a velmi luxusní povrch, který Mako satén vlastní. Tento proces se nazývá mercerování. Proces je dokonalý a dodá povlečení odolnost, fixaci barev a velmi příjemný, měkký a typicky lesklý povrch. Lesklé saténové povlečení české výroby potěší svým kvalitním zpracováním, svou životností, kvalitou a příjemným materiálem. Saténové povlečení je v současné době velmi luxusním zbožím, které dodá vaší ložnici moderní a příjemný vzhled.

A proč je vhodné právě na léto? Mako satén Vás v létě potěší svou chladivostí a v zimě Vás příjemně zahřeje.

Moderní lehké květinové vzory

Už vás nudí chmurné a klasické vzory povlečení? Vsaďte na letní trend – povlečení s květinovými vzory. Klasických geometrických tvarů je již nadbytek, jednobarevné saténové povlečení je již nudné. Florální motivy vás výborně naladí a dokáží rozzářit vaši ložnici. Vybírat si můžete z mnoha barevných kombinací a z různých odrůd květin. Malé, velké, popínavé, různě barevné, romantické i extravagantní. Záleží jen na vás, jakou máte momentální náladu a čemu dáte přednost. Květiny vykouzlí příjemné místo pro relaxaci.

Ideální inspiraci pro letní saténové povlečení naleznete na www.stellaateliers.cz.















19 komentářů:

  1. Povlečení je opravdu překrásné, krásně barevné a vypadá z fotografií i kvalitně. Hned bych se do peřinek zachumlala a asi by mi bylo velmi příjemně a teplo. Mám hodně ráda teplo, když je mi zima tak nejsem ten typ který by se při oblékl ale spíše zatopil. A tak jsem si koupila domů sem tam na ty hnusné mokré dny teplovzdušný ventilátor a jsem nad míru spokojená

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrat si z té nabídky - designové krby - někdy není nic jednoduchého. Můj kamarád mi říkal, že jeho paní mu nařídila, aby to byla kombinace dřeva, oceli a nerezu. No chudák byl celý špatný z toho, že takových krbů je dnes prý plná nabídka v katalozích. Nakonec se domluvili, že nákup odloží na příští rok. On je takový diplomat a tak z něho určitě nevyšlo najevo, že na to nemá nervy.

    OdpovědětVymazat
  3. No, já bych teď potřebovala spíš tip na nějaké povlečení na zimu. Nemáte nějaký? Před dvěma měsíci jsem si totiž koupila nové zimní přikrývky a zjistila jsem, že skoro žádné povlečení, které doma mám na ně bohužel nesedí. Našla jsem doma asi jen dvě sady povlečení, které jsou dostatečně velké. Asi taky budu muset nějaké dokoupit.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně mějte nohy v teple. To je základ při zimních sportech. Dělala jsem dříve snowboarding a povím vám, že to teda není žádná velká legrace. Člověk se musí hodně dobře a rychle umět pohybovat. To mně bohužel často nešlo. Jsem docela nešika. A na lyže už taky ani nechci stoupat.

    OdpovědětVymazat
  5. Všimli jste si toho,jak se staví dnešní moderní domy? Všude je hodně volného prostoru ale nikdo skoro nemyslí na to, aby se stavěly věci pro náš odpočinek. To máte všude jenom samé obrovské televize, schodiště točíčí se do nebes, vinné sklepy, ale kde se má člověk naučit odpočívat? Na to se nemyslí.

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím vás, máte doma někdo také ty zatravňovací dlaždice vytvořené kvůli stání? Já že jsem o tom zatím jenom slyšela, ale ještě jsem nebyla u nikoho po letech. Zajímá mě hlavně jak si ten plastový nebo jaký to je materiál poradí s hlínou a bahnem. Někdo zkušenosti?

    OdpovědětVymazat
  7. Baví mě jak se v dnešní době vyrábí ty velké postele 180x200. V nich si člověk připadá jako bohém. A hlavně to trávení času v postelu s přítelem nebo manželem. To je taková pohoda když vás netlačí žádný trám uprostřed a nebo když máte málo prostoru pro sebe, natož pro partnera.

    OdpovědětVymazat
  8. Naučit se skládat povlečení a prostěradlo jsem se už po letech manželství a žití s manželem pod jednou střechou naučila. Ale teď si chci osvojit další činnost. Ráda bych se kvůli pořádání různých kulturních akcí naučila jak složit ubrousek. Máte na to někdo osvědčené postupy které byste se mnou mohli sdílet?

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi mě v poslední době zaujaly celoroční mobilní domy. Máme totiž s manželem takový malý stavební pozemek a nechce se nám dělat se s výstavbou domu dlouhé měsíce, když to asi stejně nebude naše místo natrvalo. Proto si asi jako v jak se staví sen sestavíme baráček z několika modulů podle našich představ.

    OdpovědětVymazat
  10. No to vypadá vyloženě dobře, opravdu se mi ten styl líbí a tajně doufám, že se nám s manželem někdy něco podobného podaří udělat. Chtělo by to také nějak vymyslet, jak si barevně podomácku natřít dětské zábrany, které teď musíme mít aby nám dítě někam neodběhlo a třeba nedej bože nespadlo ze schodů.

    OdpovědětVymazat
  11. Když teď vidím jak vypadá váš pokoj, tak si říkám, jestli byste přece jenom neměli kontaktovat nějaké malířství, které by vám ten pokojíček barevně ještě více vyzdobilo. No nemyslete si, že se domnívám, že to je u vás škaredé, jen dávám návrhy jak zlepšit domácí prostředí.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám pocit, že my teď na léto doma máme také saténové povlečení. To by ale spíš věděla manželka, já se v těch materiálech moc nevyznám. Co jsme ale nedávno vybírali společně byla nová matrace. Nakonec jsme ji koupili tady. No a můžu vám říct, že hned první noc jsem poznal o jak moc lépe se mi na ní spí. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si na kvalitním spánku dávám opravdu záležet, takže kromě kvalitního povlečení investuji i do matrací. Dle mého názoru se totiž bez pořádné matrace nedá vyspat, takže mi nevadí do ní investovat i několik tisíc korun. Horší je ta doprava, ale to ve většině případů vyřeší půjčovna dodávek.

    OdpovědětVymazat
  14. I my jsme teď do ložnice sháněli kvalitní povlečení a pravdou je že jsme se inspirovali na tom internetu. Vybírat něco třeba babičce na internetu je vždy zážitek. Ti starší lidé vůbec nechápou že internet se nedá vypnout a neustále mají takové dotazy, nad kterými se jen pousmívám..

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, chtěla bych se na něco zeptat. Nevíte náhodou, jestli se z tohoto materiálu dá sehnat třeba i dětské povlečení? Právě už celkem dlouho sháním nějaké dětské povlečení, které by bylo z dobrého materiálu a pořád bez úspěchu. Vím ale, že satén je prostě kvalitní materiál, takže něco takového by bylo ideální.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to vypadá moc pěkně. Už se sama vidím jak bych si do těchto peřin lehla, vzala bych si cibulové chutney a celé to pokydala. Já jsem taková nešika že by se toto určitě mohlo stát, jen co je pravda. Ale strašné na tom je i to, co by to mohlo dále zničit, že?

    OdpovědětVymazat
  17. Máte určitě pravdu v tom že na zimu je dobré si vybírat nějaké jiné povlečení, ale ne všechno co máte uvedeno na webu je optimální, to zase na druhou stranu jako musíte uznat. Já třeba mám za to že veškeré věci, které jsme si pořídili z luceda.cz byly vynikající, budete mě to rozporovat?!

    OdpovědětVymazat
  18. Ale jo, jakmile se rozhodnete mít třeba hezčí ložnici, tak jste určitě na lepší cestě za spokojenějším životem. My teď udělali změnu a pořídili jsme si také dřevěné dekorace do celého baráku. Člověk z toho má pak vlastně i větší radost že se najednou dokáže dívat na svět z jiného pohledu.

    OdpovědětVymazat