pondělí 27. června 2016

Zkrášlete váš domov luxusním rozkládacím jídelním stolem z masivu

Přemýšlíte, čím ozvláštnit vaši kuchyni nebo jídelnu? Pokud milujete tradice, jistě se vám s celou rodinou bude výtečně obědvat a večeřet u rozkládacího jídelního stolu z masivu. Krásný stůl vyrobený z masivu, zalahodí každému oku, navíc příjemně provoní místnost dřevem. Stoly z masivu jsou dlouhodobě oblíbené a lidé si je rádi pořizují do svých domovů. Uchovávají si svůj jedinečný vzhled řadu let. Díky tomu se dědí i po několik generací.

Rozkládací jídelní stoly z naší produkce jsou vyráběny původní truhlářskou technologií s velkým podílem ruční práce. Používáme ořechové, bukové nebo dubové dřevo. Díky tomu je zaručen jedinečný vzhled každého stolu. Pro každého zákazníka umíme vyrobit stůl na míru, přímo do jeho kuchyně či jídelny, tak aby byla garantována klientova spokojenost. Stoly jsou originální nejen díky vaší volbě při výběru detailů, ale především kresbou dřeva.

Masivní jídelní stoly Rott

Rodinná firma Rott – tradice a kvalita

Rodinná společnost Rott má tradici již od roku 1990. Specializujeme se především na výrobu rozkládacích jídelních stolů z masivního dřeva. Sídlíme v malebné obci Hromnice, ležící přibližně 15 km severně od Plzně. Na chodu firmy se mimo jiné podílí i její zakladatel Petr Rott a jeho syn Jan. V současné době zaměstnáváme kolem 50 lidí a trvale spolupracujeme s několika renomovanými architekty.

Nejoblíbenější z našich výrobků jsou masivní stoly s rozkládacím systémem. Většina našich zakázek je vyráběna pro zahraniční klienty. V současné době se snažíme o rozvoj domácího trhu. Stoly vyrábíme především do domácností, máme ale také bohaté zkušenosti se zařizováním restaurací či hotelů.

Zaručujeme nejvyšší kvalitu tradičním řemeslným zpracováním a výrobou v České republice.
Naše výrobky si můžete osobně prohlédnout v podnikové prodejně v Praze na Vinohradské třídě. Zde jsou k zakoupení veškeré výrobky, jako jídelní stoly, konferenční stolky, lavice, židle, kožené židle s nerezovou podnoží, apod. V nabídce máme i výrobky od našich partnerů, včetně kožených sedacích souprav Willi Schillig, a nepřeberné množství bytových doplňků od francouzské firmy SIA, německé ASA i mnoha dalších. Neopomínáme ani českých dodavatelů.


Z jakých materiálů a barev můžete vybírat?

Pro výrobu používáme dřeviny s certifikátem PEFC. Nakupujeme je u kvalitních německých a italských dodavatelů. Dřevo je těženo v celé Evropě, včetně České republiky. Ořech pochází se Severní Ameriky.

Stoly jsou vyráběny z masivního dřeva DUBU, BUKU nebo OŘECHU.  DUB může být volen ve variantách „čistý“, nebo „divoký“ DUB. U BUKOVÝCH stolů volíme „čistý“ a „jádrový“ BUK. Dřeviny lze bělit nebo mořit do množství barevných odstínů. OŘECH je dodáván pouze v přírodní barvě.

Masivní jídelní stoly Rott

Ovál, kruh nebo hrany?

Firma Rott design nabízí primárně stoly hranatých tvarů, avšak i příznivci kulatých stolů si zde přijdou na své. V nabídce této společnosti jsou totiž čtyři modely kulatých stolů (běžně k dostání v průměru od 90 cm do 140 cm) – Elli, Panama, Ida a Dora, přičemž všechny jmenované disponují deskami, pomocí kterých je lze rozšířit na stoly oválné.

Masivní jídelní stoly Rott - hranatý

Jak se vyrábějí desky stolů?

Desky stolů jsou vyrobené z průběžně lepené spárovky, aby byla zajištěna jejich pevnost a nedocházelo ke kroucení materiálu. Standardní tloušťka desky stolů je 3,2 cm. U některých stolů lze volit desku o síle 4 cm.

Masivní jídelní stoly Rott - deska stolu

Co na povrch?

Poradíme si s každým vaším přáním. Standardně jsou stoly dodávány bez povrchové úpravy. Pro zajímavější vzhled je vhodné volit úpravu olejováním, voskováním, nebo lakováním. Finální povrchová úprava u mořených stolů je prováděna lakem nebo voskem.  Lak má testy dle normy DIN EN 12720, olej dle EN 71-3.

Masivní jídelní stoly Rott - povrchové úpravy

Rozkládací jídelní stoly – ideální pro malé prostory

Jestliže máte menší jídelnu, měli byste se pokusit o maximální prostorovou úsporu. Díky rozkládacímu mechanismu masivních stolů si můžete být jisti, že místo skutečně ušetříte. U některých modelů se setkáme i s možností rozložení od 45í cm až do 1 m. I omezený prostor tak bude maximálně využitý.

Masivní jídelní stoly Rott - oválný


Jak se rozkládají?

Námi nabízené masivní jídelní stoly je možné rozkládat několika způsoby: důmyslným rozkládacím systémem ukrytým uvnitř stolu, rozkládáním ze šuplíku, nástavnou deskou či přídavnou granitovou deskou.

Masivní jídelní stoly Rott - možnosti rozkládání

Masivní jídelní stoly Rott

Masivní jídelní stoly Rott

Masivní jídelní stoly Rott

Masivní jídelní stůl Rott - oválný

Masivní jídelní stůl Rott - hranatý

Masivní jídelní stůl Rott - hranatý

Masivní jídelní stůl Rott - hranatý


37 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak o je super,hlavně se ušetří dost místa a stoly vypadají i designově moc dobře. Myslíte že se vyrábí takové i třeba si dětského pokoje? Zařizujeme synovy pokojíček o rozměrech 1,80 x 3m a chceme ušetřit nějaké místo aby měl i nějaký prostor na hraní. Zatím jsme koukali po nějaké menší postýlce tady A chceme mu pořídit ještě nějaký skladný menší stolek. A nějaký skládací by byl super ale nevím jestli se vyrábí pro deti

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to skutečně moc dobře, přesně něco takového by naše jídelna spojená s obývacím pokojem potřebovala pro oživení a zkrášlení :-) V uplynulém měsíci jsme se věnovali převážně koupelně, kterou jsme kompletně předělali, abychom se v ní cítili lépe a byla zároveň praktická. S tím souvisí například pořízení nové umyvadlové skříňky, do které už se nyní vejde manželce celá hromada kosmetiky a čistících prostředků :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ten je opravdu nádherný! Jen asi bude pěkně drahý, že? Ale domů by se nám určitě moc hodil! My totiž máme důl lazený do dřevěno-černa. Interiér máme dolazený květinami a zlatozelenými doplňky. Dost nábytku jsme sehnali na super webu, který se stará o ekologii. Líbí se mi, že jim není naše planeta lhostejná, protože mně také ne!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěknej stůl. Hodil by se i ven? Přesně takový, by se nám hodil na zahradu. Plánuji si pořídit i gril aby jsme si navodili dovolenkovou náladu aspoň takhle přes prázdniny, když se stejně nikam moc nemůže. Tak si to chceme doma užít na plné pecky. Teď je to aspoň trochu úleva, když člověk může trávit čas venku a chytat nějaký ten vitamin D.

    OdpovědětVymazat
  9. Velké rozkládací stoly se mi také moc líbí, často mi ale přijdou strašně drahé.... My máme obyčejný, který se nedá rozložit, ale slouží dobře a tak ho nebudeme zatím měnit. Teď jsme si ale koupili nějaké pěkné nové vybavení do kuchyně, tak z něj mám obrovskou radost! Furt něco vařím a peču, takž si myslím, že je i manžel s investicí spokojen! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, já miluji velké jídelní stoly. Vypadají luxusně a zároveň ve mě vyvolávají pocit velké šťastné rodiny. My máme doma také skládací stůl z krásného bukového dřeva. Na něm nám stojí krásné krabičky na čaj, které jsem koupila za skvělou cenu, protože jsme u nás doma všichni velkými milovníky čaje.

    OdpovědětVymazat
  11. Já s tím asi nemám problém, ale mám takový pocit, že na to musíte mít připravený interiér. Takovýto stůl prostě nedáte někam, kde je to jen tak z plezíru. Nebo si to nemyslíte? Já tedy ano. Takže určitě krásný rustikální stůl, ale moc bych to s jeho propagací nepřeháněl, protože polovina bytů pak bude strašně nevkusných. ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je moc krásný stůl. Určitě bych si něco takového chtěla jednoho dne pořídit. Akorát to bude stát určitě obrovské množství finančních prostředků. To si radši udělám radost a dětem objednám nové thermo přikrývky a polštáře. Na stůl přijdou peníze ve chvíli, kdy manžílek přinese z práce více penízků. Zatím se mu to ale nedaří. Já v něj ovšem věřím.

    OdpovědětVymazat
  13. Do jídelny jsme investovali před rokem a peníze teď nemáme úplně na rozdávání. Byly Vánoce a tak jsme dětem chtěli udělat radost, což se náramně podařilo. Teď ale přijde na řadu éra šetření, jelikož si chceme zrekonstruovat chatu na Šumavě. Dokonce i dětské zábrany bude teď vyrábět manžel v kůlně.

    OdpovědětVymazat
  14. To se mi teda hodně líbí, díky za tip. Já už nějakou dobu přemýšlím nad tím, že bych k nám do jídelny koupila nový jídelní stůl a židle. Jak stůl, tak židle, které tam máme jsou už přes 20 let staré a i přes to, že se o ně snažím starat, tak je to na nich už prostě znát. Hlavně židle by po těch letech už potřebovaly přečalounit a to se prostě nevyplatí. To vyjde levněji koupit nové.

    OdpovědětVymazat
  15. Nemáte někdo v domácnosti katalytické lampy? Já že bych ráda přešla z bezpečnostních důvodů na něco, co nepotřebuje ke svému provozu otevřený oheň. Mám ráda vůni domácnosti, ale opravdu nerada zapaluji vonné svíčky. Mám obrovský respekt vůči požárům.

    OdpovědětVymazat
  16. Za mě je rozkládací nábytek nejlepším řešením nejen v malých bytech. U nás doma jsme takto řešili prakticky všechno od kuchyňské linky až po již zmíněný stůl. Sice není z masivu, ale jsme s ním velmi spokojení. V běžné dny ho necháváme složení, díky čemuž ušetříme i dost prostoru. Naopak o víkendech a svátcích ho rozložíme, tak aby se kolem něj vešla celá rodina.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, také jsme si do naší kuchyně pořídili rozkládací stůl, díky kterému se můžeme při nedělních obědech sejít jako celá rodina a v klidu se najíst. Řešit jsme však museli i osvětlení, které v naší kuchyni bylo opravdu špatně řešené, takže jsme museli vsadit hned na několik stropních světel, které dokážou celou místnost pokrýt.

    OdpovědětVymazat
  18. Jéé, já fakt miluji velké stoly... Myslím si totiž, že to najednou z obyčejného bytu dělá něco víc rodinného a útulného. Velký stůl prostě značí velkou rodinu a to se mi líbí. Já jsem si teď také z jednoho super internetového obchodu. Sice není rozkládací, ale je velký a krásný! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Dovedu si představit, že bych takové masivní stoly použila třeba v nějaké horské chatě a nebo do dřevěnice, ale pořizovat toto do normálních rodinných baráků? Jasně, někdo na to peníze má, ale určitě to není na pořadu dne pro lidi žijící v panelácích. Bavíme se tady o úzké sortě lidí.

    OdpovědětVymazat
  20. Rozkládací stůl je podle mě skvělou alternativou k velkým masivním stolům, které se jen těžko vměstnají do běžné kuchyně či jídelny. My máme kuchyni spojenou s obývákem podle čehož jsme vybírali i samotný nábytek. Nedostatek prostoru jsme tak nakonec řešili také pomocí rozkládacího stolu, díky kterému se můžeme jednou za čas sejít všichni a povečeřet spolu.

    OdpovědětVymazat
  21. Masivní stoly jsou super, dnes je velká škála výběru. Já mám třeba v barvě dubu, ale byla jsem u známých na kolaudaci a ti měli neskutečnou zahradu a terasu. Na terase měli krásný masivní rustikální stůl a bylo vidět, že jsou připraveni na velké návštěvy :-) výhled mají na zahradní jezírko a celkově bylo vidět, že si dali i se zahradou záležet. Opravdu klobouk dolů, zahradní architekt si vyhrál :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný a skvěle řešený stůl. Přesně takový typ je velmi šikovný a hodí se tam, kde není tolik místa, avšak jednou za čas dorazí návštěva a je potřeba více místa na stole. Dříve jsme měli takový podobný rozkládací stůl, ale po přestěhování jsme se rozhodli ho dát na inzerát https://www.biginzerce.cz/ a ani ne do týdne byl pryč.

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem doma zařizovala kuchyni teprve nedávno, a to poté co jsme se přestěhovali do nového domečku. Máme doma miminko a tříletého syna, takže jsme se při zařizování jednotlivých místností snažili dbát i na bezpečnost. Proto jsme vsadili raději na oválný stůl. Ne všechno je však možné zabezpečit, a tak někdy využíváme i dětské zábrany.

    OdpovědětVymazat
  24. Takové krásné vychytávky se hodí koukám nejenom do dřevostavby roubenky. Ono se dá plno dřeva využít i ve zděném domku. A za to respekt zase všem, kteří dáte přednost dřevostavbě. Vím že to dnes není tak levná záležitost jako dříve, ale dá s ní mnohem více pohrát a navíc i přestavba je potom v budoucnu rychlejší.

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem o pořádném rozkládacím stolu snila už od doby, kdy jsme se nastěhovali do našeho domu. Spolu s ním však byl mým snem i krb, u kterého bychom se mohli s mojí rodinou pravidelně scházet. Skvělou volbou jsou designové krby, které do interiéru zapadnou mnohem přirozeněji a také často nabízí i delší životnost.

    OdpovědětVymazat
  26. Popravdě musím říct, že jsem zprvu nečekala, že rekonstrukce pár místností může být tak hrozně náročná. Opak byl pravdou, takže mě to stálo opravdu hodně nervů. Zároveň miluji designové krby, což vedlo k tomu, že jsem si jeden takový nechala namontovat i nu nás doma, a to také nebyla zrovna hračka.

    OdpovědětVymazat
  27. Dětem jsem teď do pokoje raději objednala nové plastové dveře. Ony se moc nedokáží soustředi na to, aby něco nerozbili, a tak jsem chtěla, aby měly v pokoji něco, co jim opravdu vydrží. Jsem si vědoma toho, že i takové plastové dveře se jednoduše poškrábou, ale to vůbec nevadí. Na dřevu by to šlo více vidět.

    OdpovědětVymazat
  28. To vypadá jako zajímavé řešení, líbí se mi, že se dá rozložit i na vícekrát, podle potřeby a počtu osob. My jsme zatím 4, tak nám stačí menší stůl, ale je pravda, že když se sejde větší společnost, tak s místem u stolu trochu bojujeme. Jen mi u těch realizací chybí nějaký doplněk na stůl, třeba řezaná bílá růže ve váze by tomu dodala šmrnc.

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkné stoly, také se těším, až mě tohle bude čekat. Bohužel, zatím mě tlak zvyšuje pouze rekonstrukce bytu Praha, ze které jsem velice vystrašen, ale zatím se vše daří a vypadá to nádherně. Stejně se ale nejvíc těším, až budu moci řešit interiér bytu.

    OdpovědětVymazat
  30. Bydlím v bytě a poslední dobou sháním přesně takový rozkládací stůl, abychom se k němu vešli celá rodina. Velice se mi líbí tento luxusní jídelní stůl, a už jsem si ho našla i na internetu, jelikož je to poslední věc, co mi chybí po vymalování, které jsem si zařídila přes malířství Praha, s kterým jsem velice spokojená.

    OdpovědětVymazat
  31. Takový stůl je moc pěkný, ale mnohem více by se mně líbilo, kdyby voněl takto po dřevu třeba konferenční stolek, který máme u postele. Protože vedle něho trávím klidně 8 hodin denně, a tedy byla bych spokojenější, kdybych cítila den co den noc co noc něco opravdu dobrého.

    OdpovědětVymazat
  32. Nedávno mi kamarádka poradila internetové stránky, na kterých mě zaujala americká hypotéka. Tento finanční produkt jsem si vybrala pro rekonstrukci a vybavení mého bytu, jelikož mi banka nabídla mnohem lepší podmínky než u běžného úvěru. Po rekonstrukci jsem si pořídila do kuchyně podobný luxusní rozkládací jídelní stůl z masivu, který dokonale doladil celou místnost.

    OdpovědětVymazat
  33. Za mě je nejlepší bydlet tak nějak skromě. Nikdo by dle mě v dnešní době sice moderních technologií, ale zároveň i krizi nemusel mít doma automatické kávovary. Každý by si měl umět poradit s moka konvičkou. Lidé se dnes obecně naučili strašně moc žít ten konzumní život to je špatně.

    OdpovědětVymazat
  34. Potřebovali jsme taktéž zkrášlit baráček a tak jsme pořídili ještě kachlová kamna do jedné místnosti. Tím jsme trošku přidali na hodnotě. Teď na to ještě sehnat někde v Praze dřevo že, to je hrozně složité tady s tou tranzitní dopravou. Na to z Moravy nejsem zvyklá.

    OdpovědětVymazat
  35. Určitě by bylo vhodné si na vašem místě ještě pořídit nové a krásné zahradní sestavy, které se momentálně dají sehnat z minulého roku ještě za zlomek ceny. A to ani nemusíte jezdit nikam do Polska, stačit vám bude bohatě podívat se na internet a vybírat.

    OdpovědětVymazat
  36. Zkrášlit dům a zahradu se dá i neviditelnými obrubníky které stojí pár kaček. Znám hodně bohatých lidí kteří prostě chtějí mít hezkou zahradu a na ní se procházet. To je taky něco za čím se teď v paneláku pravda ženu.

    OdpovědětVymazat
  37. Jako maminka, která se stará o domácnost a děti bez mnoho pomoci, jsem byla nadšená, když jsem objevila dětské zábrany/ na internetu. Jsou dostupné a jednoduché na montáž, což mi usnadňuje život a chrání moje děti. A hlavně se nemusím ptát chlapa který mně stejně s ničím nepomůže.

    OdpovědětVymazat