pondělí 29. května 2017

Jarní kolekce povlečení Stella – ložní prádlo do každé moderní domácnosti

Jaro je tu! A to nejenom venku, ale s novou jarní kolekcí luxusního povlečení Stella také vevnitř, přesněji řečeno ve vaší ložnici. Společnost Stella Ateliers patří mezi přední české výrobce a prodejce ložního prádla té nejvyšší kvality. Pro výrobu využívá prvotřídních materiálů a v rámci širokého spektra produktů uspokojí jak běžné zákazníky, kteří preferují praktičnost, tak velmi náročné uživatele, kteří preferují maximální luxus.

Nová jarní kolekce Stella Ateliers – prvotřídní egyptská bavlna

Nové luxusní povlečení Stella Ateliers, určeno pro milovníky luxusu, je vyrobeno z egyptské dlouhovlákenné Mako bavlny. K dispozici jsou 2 úpravy tohoto materiálu:
  • Bavlněný Mako satén
  • Bavlněný Mako jersey
Obě úpravy disponují unikátními atributy, které vám umožní povlečení využívat po celý rok. V létě vás příjemně ochladí, v zimních měsících naopak zahřejí. Satén i Jersey jsou savé a současně prodyšné, čímž podporují efektivní a pohodlný spánek každý den a po celý rok. To, že nezpůsobují alergie, je samozřejmostí. Konstrukce povlečení se zipem umožňuje snadnou manipulaci, na zip se mimo jiné vztahuje celoživotní záruka.

Bavlněný satén

Saténové povlečení, které je zhotoveno ze 100% čisté česané egyptské bavlny. Vyznačuje se vysokou mírou lesku na pohled a jemností na dotek. I přes svoji hladkost povlečení neklouže. Díky procesu mercerace získává povlečení další praktické i estetické vlastnosti. Látka je ponořena do koncentrovaného roztoku louhu sodného, díky němuž je následně materiál pevnější a lépe „drží“ barvy. I při častém praní si tak povlečení zachovává svůj původní vzhled, který připomíná hedvábí.

Bavlněný Jersey

Bavlněné povlečení Jersey se vyznačuje velmi příjemným pocitem na dotyk. Jedinečná úprava tohoto materiálu (který je zpracován jako oboulícní úplet) zajišťuje povlečení optimální roztažnost a splývavost. Mezi další přednosti patří jednoduchá údržba a především nežehlivost. Stella Ateliers tento produkt nabízí z čistě přírodní, mercerované bavlny.

Vzory a motivy pro atraktivní vzhled vaší ložnice

Nová kolekce jde ruku v ruce také s novými vzory, aby váš domov byl jednoduše trendy. Ať už dáváte přednost jednobarevným motivům nebo kombinacím, atraktivním vzorům nebo decentním motivům či klasickým proužkům, z bohaté nabídky si určitě vyberete přesně podle svého osobního vkusu a stylu domácnosti.

Z hlediska rozměrů je povlečení distribuováno ve standardních rozměrech 135 × 200 cm, nechybí však ani specifické a prodloužené velikosti.

Je libo čtverce nebo kárování? Vyberte si, co vám sedí! Speciálně fanoušci těchto vzorů se mohou zachumlat do luxusního povlečení PATTERN, PETAR nebo RAMIRO. Barvy mají své kouzlo, objevte jejich intenzivní účinky s kolekcí GRADIENT, ORIGAMI nebo MARLEN. A co by to bylo za jarní povlečení bez květinového vzoru? Klasické květinové vzory se svěžím vzezřením najdete v sadě ANETA, LEXI či MARION.

Luxusní ložní povlečení PATTERN

Luxusní ložní povlečení PETAR

Luxusní ložní povlečení RAMIRO

Luxusní ložní povlečení GRADIENT

Luxusní ložní povlečení MARLEN

Luxusní ložní povlečení ORIGAMI

Luxusní ložní povlečení ANETA

Luxusní ložní povlečení LEXI

Luxusní ložní povlečení MARION

39 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No to je mi ale novinka. Tato kolekce že bude letos hýbat trhem jo? No já vám nevím. Nepřijde vám to moc strohé? Přeci jenom se potřebujeme víc sblížit po té pandemii zase s přírodou a oni vymyslí takovou klasiku? Ti návrháři byli snad zavření v karanténě celý rok ne? To mě potěš.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ráda bych si tuto jarní kolekci povlečení koupila domů pro takové to běžné použití a praní jednou za 3 týdny, ale určitě to není nic do například hotelového provozu. Mluvím z vlastní zkušenosti, protože s manželem jeden takový hotel v České lípě provozujeme a vybrat kvalitní lůžkoviny za dobrou cenu není žádná sranda. Dlouhodobě jsme spokojeni s firmou caretrade.cz, kterou mohu jednoznačně doporučit ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá opravdu skvěle! Asi si také alespoň jedno takovéto povlečení pořídím. Máme totiž u nás v ložnici novou, krásnou dřevěnou postel. Měnili jsme vše, včetně matrace, tak teď chci zainvestovat i do kvalitního, pohodlného a hlavně pěkného povlečení, ať ta naše nová postel v ložnici pěkně vyčnívá!

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby to jen šlo, koupila bych dětem na zahradu ty moderní kočičí stromy. Ale teď na to prostě nejsou peníze a několik let hádám ani nebudou. Protože nás zasáhlo to tornádo na jihu Moravy a statik doporučil celý barák srovnat se zemí. To bude hrozně bolestivý pohled. Netěším se na nadcházející roky a měsíce.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty ložnice jsou fakt skvělé. Ještě by tam skvěle zapadl starožitný obraz. A je jedno, jestli replika známého umělce, nebo levnější originál od méně známého malíře. :) Mám kombinaci moderního s tradičním hodně rád a strašně mě baví nechat se unášet právě tím konfliktem a srážkou dvou různých kultur. :)

    OdpovědětVymazat
  7. No tohle je nádhera. Myslím si, že máte opravdu velmi dobrý a moderní vkus. Já kdybych měla vybavovat baráček sama, tak by to asi moc dobře nedopadlo. Vždyť já skoro ani sama nedokážu objednat matraci, natož abych se pouštěla do složitějších designových úprav. Ložní prádlo taky není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
  8. Já si teda na drahé povlečení moc nepotrpím. Věřte tomu nebo ne, ale kvalitní oblečení se občas dá sehnat třeba i v supermarketech. Já mám výborné zkušenosti s povlečením z Lidlu. Zrovna dva týdny zpět jsem tam koupila hned dvě sady povlečení, měli je zrovna ve slevě. Málem bych o tu akci přišla, nebýt toho, že mi kamarádka poslala odkaz na jejich leták.

    OdpovědětVymazat
  9. Některé ty ilustrační fotky jsou opravdu nádherné. Jiné se mi popravdě moc nelíbí, jako třeba ten s fialovými stěnami, to opravdu není můj styl... Ale opravdu moc děkuji za inspiraci, chystáme se totiž na rekonstrukci celého bytu, tak jsem zvědavá, jak to dopadne, ale už se strašně těším! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. S manželem jsem se na elektřině snažili ušetřit minulý rok. To se nám docela podařilo. O 15 % nižší spotřeba elektřiny. Ale když jsem si teď nedávno otevřela britské noviny a zjistila jsem, že se bude elektřina a plyn dokonce zdražovat, málem to se mnou švihlo. Nedovedu si představit tu chudobu mnoha lidí, to bude hrozné.

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá dobře. Kvalitní povlečení je podle mě základ pokud se člověk chce dobře vyspat. Mluvím z vlastní zkušenosti. Příjemné materiály jsou v tomto zásadní. To platí ale nejen pro povlečení, ale třeba také pro pyžama. U těch je podle mě kvalita materiálu ještě důležitější.

    OdpovědětVymazat
  12. Musím vám přiznat, že vypadá opravdu nádherně. To bych ale taky mohl říct o mém novém outdoorovém oblečení, které jsem koupil z webu https://armik.cz/. To vypadá taky moc stylově! Ježiš, až mi přijde, že se s tím nějak moc vytahuju a chlubím. No.. raději přestanu, dokud ještě nejsem za blbce :D. Mějte se

    OdpovědětVymazat
  13. Toto povlečení vypadá opravdu kvalitně. My jsme se do takového menšího restartu našeho bytu pustili minulé léto, kdy jsme kromě povlečení vyměnili i nějaký ten nábytek. Nejhorší pro nás byl jejich výběr, kdy jsme si nevěděli moc rady s tím, jak vše nakombinovat. Předtím jsme si totiž s designem zrovna moc hlavu nelámali, takže to pro nás byla docela výzva.

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou opravdu nádherné a jemné vzory. Přesně to povlečení s květy máme také doma a naživo je ještě mnohem hezčí, než na fotce. Ale nejoblíbenější je u nás doma 3D povlečení. Hlavně teda u syna vede povlečení s motivem fotbalu nebo hokeje. Já si tematicky ladím povlečení i s ročním období, takže např. na podzim mám povlečení s podzimními stromy.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem odjakživa perfekcionista, takže si dávám v bytě pozor na každý detail. Naposledy jsem právě řešila bytový textil, který jsem chtěla sladit tak, aby se hodil do celého interiéru. Samozřejmě jsem nezapomněla ani na dekorativní polštářky a povlaky , které mám skoro po celém bytě včetně obývacího pokoje, ložnice či chodby.

    OdpovědětVymazat
  16. Máte pravdu že k takovému povlečení se hodí mít i fajn interiér. To my jsme s manželem volili mezi designovými krby a vhodnou tapetou ve tvaru ohně. No nakonec zvítězil generátor tepla, čili krb. Co by to bylo za doplněk kdyby nám to neposkytlo dostatečnou ochranu před zimou, že?

    OdpovědětVymazat
  17. Nám se hrozně moc s manželem na výstavě v Letňanech zalíbily ty dekorativní lampy, které jsme tam viděli. To je prostě skvost. Určitě se běžte podívat. Máte skoro další 4 dny na to abyste si prošli výstaviště. Určitě budete nadšení.

    OdpovědětVymazat
  18. Osobně mohu říct, že jsem do povlečení doslova blázen a řadím se mezi pár nadšenců, kteří si na jeho výběru dají opravdu záležet. Spánek totiž považuji za velmi důležitý a už jsem i pochopila, že se jeho kvalita odvíjí od toho, v čem spíte. Překvapivě dlouho mi pak trvalo přijít na to, že v létě je lepší vsadit na letní přikrývky.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak přesně takovéto povlečení by mi udělalo velkou radost třeba jako dárek, obzvláště ty 2 poslední. To se mi líbí, jemný vzor, žádná divočina, romantický a něžný styl. V tom se musí spát jedna báseň. Na naši postel 180x200 cm se povlečení shání naštěstí velmi dobře a já občas podlehnu a koupím nějaké ve slevě, i když vím, že za kvalitu je opravdu lepší si kolikrát připlatit.

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den, tak mě tak napadá, jak tvrdé máte rádi matrace? Já totiž poslední roky přicházím na chuť spíše těm tvrdším. Dokonce už uvažuji o koupi futonu. Prý je to ze začátku fakt mazec, ale pro tělo je t zdravé a člověk si za pár nocí zvykne. Mě dost bolí krční páteř a myslím si, že by mi futon mohl pomoct.

    OdpovědětVymazat
  21. Pro mě je ložnice jednou z nejdůležitějších místností, takže jsem si na jejím vybavení dala obzvlášť záležet. U známé jsem jednou viděla, že měla na zemi v obývacím pokoji ovčí kožešiny. Moc se mi líbily, takže jsem si jich pár pořídila i k sobě dům a musím říct, že jsou i velmi praktické. Už nás v zimě nezebou nohy.

    OdpovědětVymazat
  22. Já se tak moc těším až budeme s manželem zase konečně bydlet spolu. On teď jezdí po Česku všude možně montovat https://www.jis.cz okna, a tak na mě skoro vůbec nemá čas. Ale to se doufejme co nejdříve změní. Vyhrála jsem totiž ve sportce 15 miliionů. Ještě jsem mu to ale neřekla..

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je paráda, Přesně tento styl povlečení by se přímo hodil vedle naší psí boudy kterou máme na chatě s mým manželem. Už je to několik let co jsme si řekli že si pořídíme pejska a nějak na to stále nebyl čas. Tak když to povlečení koupím, zase zkusím obnovit snahu.

    OdpovědětVymazat
  24. Docela ráda bych teď investovala do naší ložnice. Ložní prádlo bych určitě taky ráda koupila, ale přednost má teď spíš nová matrace. Tu už opravdu potřebujeme nutně. Dívala jsem se, že například tady mají fakt velký výběr. Ale upřímně vůbec nevím jaký typ matrace vybrat. Nemáte nějaké tipy? Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Pořádná postel, to já jsem už dlouho neměl. Rekonstrukce bytu Praha, mého domova, mi v tom totiž trochu brání. Teďka žiju trochu jako zakladatel Facebooku, Mark Zuckerberg, který spí na zemi na matraci. Jen tedy s tím rozdílem, že já nemám tolik peněz a moci, ale věřím, že i to přijde později :D.

    OdpovědětVymazat
  26. Koukám že ani u vás se neztratila chuť do života. My teď zrovna přemýšlíme nad tím, jaké sedací soupravy do naší domácnosti pořídíme. Budeme totiž kupovat jak něco do obývacího pokoje, tak do ložnice. No jak asi víte, tak to všechno bude stát hodně peněz. Moc se na ty výdaje netěšíme, ale co si občas neudělat radost že.

    OdpovědětVymazat
  27. Moc se mi líbí toto ložní prádlo. Během výběru je pro mě vždy důležitý zejména matriál. Stoprocentní bavlna je příjemná a měkká, takže ji kupuji i pro moje děti. Důležité je si pořídit i kvalitní prací přípravky, které tento materiál nepoškodí a zůstane stále takto příjemný. Pro to si pro domácnost kupuji prověřené přípravky na praní a úklid.

    OdpovědětVymazat
  28. Takové postýlky, to vám povím, to bych si nechal líbit. Bohužel si na tohle ještě chvilku, no možná i déle než chvilku, budu muset počkat. Začali se teďka totiž velké rekonstrukce bytu Praha, neboli mého domova, a tím pádem buď spím u rodiny, nebo u kamarádů, což není úplně ideál.

    OdpovědětVymazat
  29. Tohle je přesně můj styl, něžné barvy a vzory, nic křiklavého. To někdy nepochopím, v čem jsou lidé ochotni dobrovolně spát. My obecně preferujeme jednoduché linie nábytku a právě potom vyniknou doplňky a detaily, třeba v ložnici máme prostou masivní postel a zajímavý noční stolek v rustikálním stylu. Povlečení mám ráda z kvalitní bavlny s květinovým vzorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Moc pěkné a moderní povlečení. Kéž by se takto vkusné dělalo i vybavení do postýlky pro naše malé děti. Víte, jsem bytová návrhářka a když vidím jak to u někoho doma vypadá, tak se nestačím divit. Krásný obývací pokoj ale hrozný vkus pro děti, tak to prostě u některých.

    OdpovědětVymazat
  31. Ono vybrat někdy v obchodech takové ložní povlečení není vůbec jednoduchý úkol. Je to asi z toho důvodu že na internetu najdeme tolik obchodů které prodávají že chceme prostě jen jeden typ a jít o dům dál. To se nám ale při tak velké nabídce nedaří.

    OdpovědětVymazat
  32. S výběrem postelí do našeho hotelové komplexu nám naštěstí pomohl eshop luceda. Tam jsme se dozvěděli že dokonce můžeme nakoupit i matrace 1+1 zdarma, což nám hodně pomohlo ušetřit čas hledáním toho, co je zrovna dostupné v jiných obchodech.

    OdpovědětVymazat
  33. Když vidím jak krásně máte zařízenou domácnost, tak vám teda musím závidět. Hlavně ten jeden konferenční stolek, který tam máte, ten se mi líbí ze všeho snad nejvíce. Jste opravdu dobří, tohle by se mně doma také líbilo, ale já nejsem tak zručná a tak si takové věci budu muset koupit za šílené peníze no.

    OdpovědětVymazat
  34. Ani bych se nedivila kdybyste mně řekli že právě vy jste na svém baráku neměli dětské zábrany. To bych se opravdu nedivila. Vy jste taková rodina která si moc neváží toho zdraví dětí. Slyšela jsem to někde na internetu, takže to je pravda.

    OdpovědětVymazat
  35. Naprosto nedokážu pochopit jak si plno lidí do svých domácností nekupuje třeba ani jako my z https://firemnikrabicky.cz/drevene-hrebeny-a-masazni-pomucky/ masážní pomůcky. To si jako žijete doma, máte křivou páteř, všechno vás bolí a jednou za rok si jdete stěžovat k vašemu doktorovi?

    OdpovědětVymazat
  36. Teď jsme si domů objednali nové Povlečení 200x200 a doufáme že to u nás bude vypadat tak pěkně stejně jako je to u vás. Opravdu se mi líbí když to lidem v ložnici hraje krásně do karet. A tady je to ukázkový příklad jak se to má dělat.

    OdpovědětVymazat
  37. Já tomu mému chlapovi neustále říkám aby si nestěžoval na to co máme u nás doma. Že přece jenom existuje tolik rodin, kde se ještě používají spací pytle a nemají ani rovné postele. Kolik % populace dokonce ani nemá přístup k pitné vodě a k přístřešku nad hlavou. Žijeme si furt krásně.

    OdpovědětVymazat
  38. Já si teď vlastně tak nějak uvědomuji že jsem měla zase možnost si na firemnikrabicky.cz objednat nějaké nové vybavení do baráku a opět jsem prošvihla ty slevy o kterých hovořila moje kolegyně. Já jsem tak nezodpovědná, to snad ani není možný. Jak jen já k tomu zase někdy přijdu.

    OdpovědětVymazat
  39. Pokud bych si od vás jednoho dne pořídila ještě barák tak bych hned chtěla objednat i ty kvalitní postele z masivu, které mně můj kamarád nedávno doporučoval. On říkal že to berou na firmu a já už chtěla zase mít něco, na čem budu spát kvalitněji.

    OdpovědětVymazat