úterý 8. dubna 2014

Kusový koberec prozáří každou místnost a dodá ji teplo domova

Výprodej kusových koberců

Kusový koberec je vhodný do každého interiéru, je možné jej umístit pod nábytek i do středu místnosti, skvěle se hodí také k posteli nebo do dětských pokojů. Kusový koberec prozáří každou místnost a dodá ji, ono často skloňované, teplo domova. Málokdo si uvědomuje, že původním a hlavním účelem koberců byla tepelná izolace podlah a jejich změkčení, chůze po koberci je totiž velmi příjemná i bosou nohou, nyní převažuje hlavně dekorativní účel. K výhodám kusového koberce patří lehká manipulace, snadná údržba nebo možnost ho kdykoliv přemístit. Kusový koberec je pomyslnou třešničkou na dortu každého interiéru. Z množství vzorů, barev, materiálů, velikostí a délky vlasu si vybere opravdu každý.
 fialový kusový koberec

Výběr kusového koberce

Koberec s krátkým vlasem je praktičtější, lépe se udržuje a je možné ho více zatěžovat, aniž by se to promítlo na jeho vzhledu. Koberce s delším vlasem jsou příjemnější na dotyk, vytváří útulnější dojem, ale jsou náročnější na údržbu. Výběr stylu a barvy koberce záleží na typu interiéru, koberec může korespondovat s převažujícími barvami pokoje nebo s nimi může naopak kontrastovat.

 kusový koberec

Výprodej kusových koberců

Krásný, zbrusu nový koberec si můžete pořídit právě nyní za velmi výhodné ceny, pusťte do svého domova trochu barevného jara s novým kusovým kobercem z naší prodejny Barkotex - Outlet. Nabízíme široký sortiment kvalitních kusových koberců s originálním designem, své produkty máme skladem a zajišťujeme dopravu do Prahy, Vámi vybraných koberců, každé pondělí a čtvrtek. Je možné nás také osobně navštívit v našem skladovém areálu v Hradci Králové, kde si můžete výprodejové kusové koberce prohlédnout na vlastní oči.

12 komentářů:

  1. Tak s tím musím stoprocentně souhlasit! Já miluji koberce a obrazy. To jsou dvě věci, které dokážou dům, nebo byt nádherně zútulnit a rozzářit. Já si třeba ráda vystavuji obrázky svých dětí. Oba je moc baví kreslit a malovat a já je v tom ráda podporuji. Nedávno ode mě dostali sadu akrylových barev.

    OdpovědětVymazat
  2. Kusové koberce jsou bezva. Jsou vhodné do obývacích prostor, Nebo jenom tak na hraní pro děti, nebo třeba do posilovny pod stroje. Nebo klidně i ven pod pergolu aby vám na něm nenapršelo. Ale když jsme se bavili o těch posilovacích strojích. My ho máme pod posilovací lavicí a je to super. Nohy mám na měkkém a je to hrozně příjemné.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tady ty malé kusové koberce hrozně ráda. Přijde mi, že pokud má doma třeba plovoučku, tak dokáží interiér tak hezky zútulnit. To jsem si vlastně potvrdila u nás v obývacím pokoji. Tam máme takový chlupatý. Je to teda magnet na prach, takže se musí udržovat, ale podle mě to prostě vypadá hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Koberce jsou v interiéru prostě parádní věc. Taky jich tu máme několik. Nedávno jsme si nechávali interiéru celého domu předělávat od http://www.pwinterier.cz/ a právě ty napadlo, že několik dobře rozmístěných kusových koberců by mohlo celý interiér hezky zútulnit. A měli pravdu!

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně souhlasím s tím, že může kusový koberec prozářit naprosto jakoukoliv místnost ve vašem domě či bytě a to ať už máte nastavený snad jakýkoliv styl interiérového designu. Nám se podařilo sehnat tři nádherné kusové koberce z internetového bazaru https://www.biginzerce.cz/ a nejen, že jsou krásně barevné, ale samozřejmě i praktické například pod gauč, aby vám neumrzly v zimě nohy :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Musím jenom souhlasit. Malé koberečky jsou vhodné téměř do všech místností. Jak si v poslední době všímám, jejich útočištěm se staly především obývací pokoje a jinak tomu není ani u nás doma. I když manžel těmto bytovým doplňkům zrovna neholduje, po pár dnech uznal, že nejsou zas tak špatné a o několik měsíců později pořídil jeden i on sám.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Kusové koberce do interiéru jsou určitě super. Také jich doma pár mám. Já osobně mám ale raději spíš takové ty chlupaté. A právě přesně z tohoto důvodu se mi možná víc, než kusové koberce líbí ovčí kožežiny. Už delší dobu bych si domů chtěla nějakou pořídit. Jen to teda bohužel není úplně levné, no.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si svůj interiér bez kusových koberců nedokážu představit. Už před pár lety mi učarovaly designové krby a k nim právě kusové koberce neodmyslitelně patří. Kamarádka mi navíc nedávno doporučila nový obchod, takže jsem neodolala a hned začala objednávat. Momentálně jsou u mě nejoblíbenější chlupaté koberce, i když údržba je náročnější.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych řekl, že kusové koberce jsou důležitou součástí interiéru. Oceníte je hlavně v zimě, když nemusíte třeba hned z postele šlapat na holou zem. Nebo třeba kdekoliv jinde, když nenosíte doma pantofle (takové lidi nechápu, ale vím, že existují) :D Každopádně my máme doma kusových koberců od Brena několik vždy na strategickém místě. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Až se přesunete po úpravách v interiéru do exteriéru, tak by vás určitě mohlo zajímat jak se postarat o to, aby vám plevel neprorůstal okolo okrasných rostlin. Existuje na to taková technika, které se říká mulčování. A protože jsem dobrá kamarádka, tak vám také poradím, že je dobré si na to pořídit agrotextilie.

    OdpovědětVymazat
  12. Víte co, já na ty koberce moc nejsem. Jako jediná věc, co se mi tak líbí je asi to, že je fakt příjemný po nich chodit, ale zároveň prostě furt to čistit, a například něco na to vylejt. To by byl pro mě prostě konec. Já raději volil při rekonstrukce bytu Praha hezkou dřevěnou podlahu.

    OdpovědětVymazat