středa 10. června 2015

To nejlepší pro kvalitní spánek: pružinová matrace NOLYMA Visco

Mnoho z nás si pravděpodobně pod pojmem pružinová matrace představí tu starou rozvrzanou matraci, na které jsme spali u babiček na prázdninách. To je ovšem už dávno pasé. V dnešní době jsou pružinové matrace naprosto někde jinde. Díky inovacím došlo v tomto oboru k obrovskému kroku vpřed a současná nabídka nejen pružinových matrací, nabízí to nejlepší.


Kvalitní matrace

Velmi kvalitní matrace Nolyma Visco jsou opatřeny jádrem z taštičkové pětizónové pružiny, zároveň jsou boky této matrace vyrobeny z vysoce kvalitní polyuretanové pěny. Již zmíněná taštičková pružina je navíc překryta několika vrstvami, jako jsou roznášecí a změkčovací vrstvy, které jsou ještě pokryty kvalitní HR pěnou. Lehací plocha matrace Nolyma Visco je viskoelastická pěna, jejíž výhoda spočívá v tom, že se dokáže skvěle přizpůsobit vašemu tělu. Ti z vás, kteří milují měkčí matrace, budou z této matrace naprosto unešení.

Rozměry matrace

Rozměry vaší matrace si můžete vybrat z širokého spektra (80-180x200), či popřípadě není problém vyrobit matraci na míru.

Potahy

Basic

Tato varianta je základním potahem s velmi poutavým designem. Potah Basic je vyroben z neprošité úpletové tkaniny, která má vysokou gramáž (100% polyesteru). Potah Basic je navíc opatřen praktickým zipem jak na kratší, tak i delší straně. Nejlepší údržba je praní do 40°C.

Standard

Potah Standard je vyroben rovněž z úpletové textilie, která je složena ze 100% polyesteru. Tkanina samotná je prošita polyesterovým rounem, které má vysokou gramáž a také i netkanou textilii. Toto rounu zajištuje matraci maximální provzdušnění. Prošívání pak vyšší celkovou pevnost potahu, který je navíc opatřen praktickým zipem jak na kratší, tak i delší straně a je tedy velmi snadné tento potah z matrace sundat. Praní se doporučuje do 60°C.

Nature

Potah s názvem Nature je vyroben z látky, která se vyznačuje vysokou pevností a hedvábným povrchem, který je velmi příjemný na dotek. Samotná tkanina se skládá ze 69% z bavlny a ze 39% z polyesteru, dále také obsahuje malé částice stříbra, které jsou charakteristické antibakteriálními a dezinfekčními účinky. Tkanina tohoto potahu je dále prošita polyesterovým rounem, stejně jako tomu bylo u předchozího potahu. Dále je prošito i netkanou textilií, aby měl potah větší pevnost a zároveň byla zajištěna vzdušnost potahu. Prošití textilie je hnědou barvou, která ladí i s hnědým zipem, který je po všech stranách. Matrace z této třídy jsou navíc opatřeny také i separační vrstvou. Doporučená údržba je praní do 60°C.

Exclusive

Tento luxusní potah řady Exclusive je vyrobený z tkaniny, která navíc obsahuje i bambusová vlákna, která zajišťují mnohem rychlejší odvod vlhkosti a také mnohem lepší ochranu proti nejrůznějším roztočům a i plísním. Tkanina je opět jako v předchozích případech prošita rounem, které má opět vysokou gramáž. V každém boku potahu je maxi-vent textilie, která zabezpečuje efektivnější provzdušňování matrace. I v tomto případě je potah opatřen zipem ze všech stran a navíc jsou u zipu všité praktické manipulační úchytky. Matrace s potahem Exclusive mají navíc i separační vrstvu.

Cashmere

Luxusní potah značky Cashmere je vyroben z tkaniny, která obsahuje bambusová vlákna. Tkanina je i v tomto případě opět prošita rounem o vysoké gramáži. V boku tohoto potahu je zabudována 3D textilie, která zajišťuje provzdušnění celé matrace. Na všech čtyřech stranách potahu je zip, který lze rozdělit na dvě části. I zde jsou u zipů všité praktické manipulační úchytky a je opatřen opět separační vrstvou.

Vyzkoušení zdarma

Pokud si chcete nejdříve matraci Nolyma Visco vyzkoušet, není to vůbec žádný problém. Můžete si ji zapůjčit domů, a pokud vám nebude vyhovovat, můžete ji bez udání důvodů bez problémů vrátit.

Doprava zdarma

Jestliže si objednáte matraci Nolyma Visco v e-shopu na adrese matraceno.cz, budete mít dopravu matrace k vám domů zdarma a bude vám odnesena až do vaší ložnice. Akce na dopravu zdarma neplatí na zapůjčení matrace.

12 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den. A jaký máte názor na chrániče na matraci. Celkem by mě to zajímalo, protože jsem o tom právě dočetl skvělý článek a vypadá to, jako výhodná věc, kterou bych si měl koupit. Je to pravda, nebo to má nějaké nevýhody? Doporučil by jste mi koupi, nebo raději ne? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že kvalitní matrace má na spánek fakt hodně velký vliv. :) Já to u sebe poznal díky chytrému náramku. Ten mi řekl, že jsem spal hlubokým spánkem třeba čtyři hodiny, teď mi chytrý náramek Xiaomi říká, že spím hlubokým spánkem šest hodin a více. :) Což je pro mě jakožto člověka, který má od mala problém se spaním, velice pozitivní zpráva! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky teď zvažujeme investici do nové matrace. Původně jsme chtěli koupit celou novou postel, ale ta naše je ještě v pohodě a myslím si, že pár let ještě vydrží. Novou matraci by to ovšem chtělo. Taky přemýšlím právě nad nějakou pružinovou. Zkoušela jsem si v obchodě ty pěnové a moc mi to nevyhovovalo. Dívala jsem se ale, že co se pružinových matrací týče, tak třeba tady mají opravdu velký výběr.

    OdpovědětVymazat
  6. Nedávno jsem se stěhovala, ale mám jen malé auto, do kterého se mi nevešlo skoro nic. Ještě ke všemu jsem si asi měsíc na to objednala novou pružinovou matraci, jelikož mě neustále boleli záda po práci. Naštěstí mi pomohla autopůjčovna Ostrava, která mi půjčila dodávku, a tak jsme s kamarády měli přestěhováno za jedno odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  7. Dříve jsem nevěřila tomu, že se kvalita spánku opravdu odvíjí od toho, na jaké matraci spíte. Nakonec mě ale kamarádka donutila si koupit úplně novou matraci ve specializované prodejně. Menší nevýhodou je složitá doprava, kdy pro mě jediným řešením byla půjčovna dodávek. Nakonec jsme ale ráda, že jsem si novou matraci pořídila.

    OdpovědětVymazat
  8. Abych pravdu řekl, tak já s pružinovými matracemi moc dobrou zkušenost nemám. Je to ale asi moje osobní preference, ty pěnové mi prostě vyhovují více. Teď jsme právě jednu kupovali do naší ložnice a zatím naprostá paráda. Ještě bych ale rád v ložnici udělal nějaké ty změny. Moc by se mi tam například líbila dřevěná podlaha

    OdpovědětVymazat
  9. Pro lepší spánek jsme nakonec ještě pořídili https://www.jis.cz/textilni-roletky-den-noc/ textilní roletky. Já jsem byla proti ale manželovi to někdo nakecal v hospodě u piva a on že to chce pořídit. No nakonec měl ten někdo v hospodě u piva pravdu, opravdu je to lepší. Tomu jsem ale vůbec nevěřila.

    OdpovědětVymazat
  10. My máme v posteli matrace ze studené pěny a vyhovují nám. Je teda pravda, že jsme nezkoušeli pružinové matrace, takže nemůžu posoudit, které jsou lepší. Třeba příště, až budeme matrace objednávat, tak je zkusím. Máme kovovou manželskou postel, kterou jsem vybrala z https://www.finecase.cz/loznice/ a spí se nám na ní dobře. jen by ta noc nemusela tak rychle utéct :-D .

    OdpovědětVymazat
  11. Jakmile vám jednou pomůže zámečník praha 1 a vy se po dlouhé noci strávené na Dlouhé můžete jít konecně vyspat tak mi věřte že ten spánek bude poté neskutečně kvalitní, já jsem si to zažila na dovolené v Praze a tak vím o čem.. bohužel.. mluvím.

    OdpovědětVymazat
  12. Mít doma nějakou místnost na to oddělenou kde se může zašít jak manžel tak samostatně v další části já je super. Protože já pak nemusím každý den alespoň ty sportovní výsledky a je úplně jedno jestli se jedná o nějaký fotbal a nebo hokejovou slavii, víme?

    OdpovědětVymazat