úterý 23. června 2015

Co vše patří pod pojem audiovizuální technika?

S audiovizuální technikou se setkáváme například pri nejrůznějších prezentacích. Ať už jde o prezentace ve školních učebnách, jednacích místnostech nebo velkých kongresových místnostech. Pod pojmem audiovizuální technika (dále AV technika) si můžeme představit nejrůznější projektory, záznamová zařízení zvuku i videa, snímací a záznamové kamery, zařízení pro zvukové i vizuální efekty



Péče o AV techniku

Ať už si pořídíme nové oblečení, domácího mazlíčka nebo, v našem případě, AV techniku, musíme počítat s potřebnou péčí, které se často neobejde bez jistých investic. Správná a patřičná péče spočívá v pravidelných a profesionálních servisních prohlídkách, které jsou, pro zachování úplné funkčnosti a dlouhé životnosti, nezbytné a nekompromisní.

Profesionální péče o AV techniku. Co nás nemine?

  1. Úvodní diagnostika AV techniky
Základní krok profesionální péče, který Vám obstará základní zprávu o stavu Vaší AV techniky. Tato zpráva bude obsahovat doporučení vhodných či nezbytných oprav, které Vám zaručí plnou funkčnost techniky a předejití případným závadám.

  1. Profylaktická prohlídka AV techniky
Profylaktická prohlídka je objemnější a rozsáhlejší revize Vaší techniky, v rámci které je zařízení kompletně zkontrolováno, vyčištěno, otestováno a nastaveno.

C-Mont - vhodný pomocník pro Vaši AV techniku

Pořídili jste si AV techniku a nyní sháníte vhodného profesionála, který se postará o pravidelné servisní prohlídky? Zkuste navštívit webové stránky společnosti C-mont, která nabízí souhrné služby v oblasti AV techniky. C-mont se může pyšnit komplexními zkušenostmi v dané oblasti a 100% zajistí, že budete s jejich prací spokojeni. Na našem trhu působí již 10 let a jejich popularita rychla roste. Neváhejte a vyzkoušejte, litovat nebudete ani Vy, ani Vaše AV technika, které se dostane té pravé péče.

4 komentáře:

  1. Domácí audio byl odmala můj sen, který jsem si splnil při rekonstrukci domu. Kamarád je zvukař a audiotechnik, tak jsem se s ním domluvil a udělal mi rozvod audia po celé domácnosti. Ovládání přes telefon, reprák v každé místnosti s možností odpojení a samozřejmě pak jedna velká audio místnost s odhlučněním, velkým plátnem na filmy, gramofonem a tapedeckem. Prostě takový splněný dětský sen. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak třeba pro mě je audiovizuální technika úplná španělská vesnice, ale manžel, ten se v tom vyloženě vyžívá. Pamatuji si, že když jsme si kupovali televizi, tak skoro měsíc strávil zkoumáním různých testů, recenzí atd, aby si byl jistý, že vybere úplně tu nejlepší. To stejné bylo když jsme vybírali třeba ozvučení do našeho obýváku. Musím ale říct, že u toho je opravdu znát, že ho dlouho vybíral. V obýváku nám to totiž hraje perfektně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se přiznat, že já například až donedávna vůbec nevěděl jaké možnosti AV technika v dnešní době nabízí. Dozvěděl jsem se to až když jsem si zařizoval pronájem AV techniky pro jednu akci, kterou jsem pořádal. Nutno dodat, že obsluhovat to všechno také asi není žádný med. Jsem docela technický typ, ale některé věci a pojmy, které na mě pán, se kterým jsem pronájem řešil vytasil pro mě byly úplná španělská vesnice.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď teda řeším trable hlavně s audiotechnikou. Dlouhodobě jsem nespokojený se zvukem v mém autě, tak jsem se rozhodl s tím konečně něco udělat. Před pár dny jsem si objednal nový zesilovač tady odtud a teď ještě řeším výběr subwooferu a reproduktorů. Hlavně u toho subwooferu si nejsem moc jistý jaký vybrat. Zase bych byl nerad, kdyby byl příliš silný. To je pak takový poslech spíš utrpení, než zážitek.

    OdpovědětVymazat